2.2.2014

10. Arizona tammikuu 2014

Ensimmäisenä pyydän anteeksi tämän postauksen viivettä. Mutta se johtuu siitä että olen yrittänyt tätä yli kaksi viikkoa julkaista mutta en sitä ole saanut julkaistua... Outoa. Ei toiminut kännykällä eikä koneella.. Ja kaiken lisäksi kun niitä kuviä oltiin koneelle laittamassa jotain meni pieleen ja ensimmäisen kahden päivän kaikki kuvat lensivät kuin tuhka tuuleen, eikä sen koommin ole nähty. Mutta nyt tämän vihdoin saatte!

Sunnuntai 5 tammikuuta, 2014
 Elikkäs Lähdettiin kotoa autolla sunnuntai aamuna. Automatka San Diegosta Arizonaan kesti reilun 7h pysähdysten kanssa. Koko automatka vaan sählättiin koneilla ja tällästä. Kun oltiin perillä alkoi jo olla hämärää niin mentiin vaan hotellihuoneeseen purkamaan laukkuja. Sitten kumminkin iski nälkä niin mentiin syömään Stake House nimiseen paikkaan. Sitten sieltä tultua päätimme Tuomaksen (pikkuveljeni) kanssa mennä hotellin altaille uuimaan. Oli aika hienon näköistä kun taivas ja ympäristö oli ihan pimeinä ja sitten altailta nousi sinisiä valoja! Altaaltakin oli monta hienoa kuvaa, mutta nekin lenteli ilmaan. Sieltä tultuamme alkoikin olla jo aika myöhä, niin säädettiin hiukan koneilla ja mentiin sitten nukkumaa.

Maanantai 6 tammikuuta, 2014
 Maanantaina heräsimme noin 8 aikaan aamulla aamupalalle. Aamupala oli todella hyvää ja söin jogurttia, marjoja ja pekonia. Olin aamupalan jälkeen ihan täynnä! Sitten suuntasimme auton nokan kohti Sabino Kanjonia kohti. Matkalla sinne pysähdyttiin vielä Tuomakselle hakemassa ranskalaiset kun sen tuli nälkä. :D Kanjonille oli matkaa noin 30 min. Perillä ostimme opastetun matkan ylös, mutta kävelimme sitten alals. Siletäkin otettiin vaikka kuinka monta hyvää kuvaa... Kaktuksia oli joka puolella. Ja opin että kaktus alkaa kasvattamaan "käsiänsä" vasta yli 70 vuotiaana, ja että kaktus voi elää yli 200 vuotoaaksi. Sielä oli tosi monta hienoa kohtaa ja puuta ja kaikkia! Kun sieltä lähdettiin niin mentiin syömään johonkin ravintolaan minkä nimeä nyt en satu muistamaan, mutta hyvää ruokaa oli! Syömisen jälkeen alkoi taas olla hämärää (n. klo 17). Kun pääsimme hotellihuoneelle niin äiti lähti etsimään jotaikin vanhaa kaveriansa, niin päätettiin iskän ja Tuomaksen kanssa mennä kuntosalille. Kävin juoksemassa juoksumatolla noin 30 minuutin lenkin ja sitten menin hotellihuoneelle valmistelemaan postauksia.

Tiistai 7 tammikuuta, 2014
 Maanantaina selvisi että iskän kokoukset olikin siirtynyt keskiviikolle, joten saatiin yksi lisäpäivä koko perheelle mennä jonnekkin. No päätettiin sitten mennä lentokone/ilmailu/avaruus museoon. Täältä sitten löytyy enemmänkin kuvia, joten voisin jättää tekstiä hiukan pois niin ei tule niin pitkåää postausta.
Ei sitten osaa olla yhdessäkään kuvassa kunnolla :'D

F-18 'Blue Angel'

Lentokoneita> ja lisää lentokoneita

Keskiviikko 8 tammikuuta, 2014
 Keskiviikkona iskällä oli kokouksia, joten päätettiin äitin ja Tuomaksen kanssa viettää hotellipäivä. Äiti oli aamulla mennyt ottamaan auringon-noususta kuvia. (Pahoittelen äidin tarkennustaitoja :D)

Illalla mentiin "Old Tucon" nimiseen paikkaan, mikä on Hollywoodin rakentama "Villinlännen kaupunki". Sielä ollaan kuvattu monen monia länkkäri-elokuvuia. Olimme sielä syömässä illallista kaikkien niiden kanssa ketkä olivat samassa kokouksessa iskän kanssa. Sielä varmaan oli noin 100 henkilöä.
Tää on varmaankin iskän ottama kuva. Harmi vaan että sillon oli jo pimeää eikä kaikki kuvat onnistunut kauheeh hyvin.

Torstai 9 tammikuuta, 2014
 Iskällä oli tänäänkin kokouksia, joten liikuimme tänäänkin komisin. Aamulla äiti oli lähtennyt käymään jonkinnäköisessä korukivi-kaupassa, ja melkein myöhästyimme aamupalalta (se siis loppuu klo 11) koska nukuimme Tuomaksen kanssa noin 10 ja äiti tuli noin 10.30. Onneksi kuitenkin kerkisimme. Aamupalan jälkeen menimme kaikki kolme takaisin sinne kivikauppaan, mutta sieltä ei ole kuvia kun en oikein kehdannut keskellä kauppaa ruveta kuvia ottamaan... Mutta kivikaupan jälkeen kävimme hakemassa iskän hotellin pihasta, ja lähdimme ajamaan takaisin San Diegoon.

No mitäs piditte hiukan pidemmästä postaukseststa? Vai olisiko pitänyt katkaista kahteen osaan? Anteeksi vielä nuo vähäht kuvat, mutta ei sille kai mitään mahda... Kommentoikaa mielipiteitä.